27/09/06

Convalidacións de Ill'Rocco (2)



Teño que recoñecelo: esta historia abráiame, encantoume o resultado visual que Roque consigue con ela. Ademais, continuando con este arrebato de sinceridade, non cría que endexamais fosemos recibir un exercicio de hibridación para convalidar no laboratorio, porque son fodidísimos de facer e custa un mundo que queden ben. Pero alédame ver que me equivoco!
Abisinia misteriosa apareceu orixinalmente nun número do Carne líquida, e posteriormente foi recuperada para a antoloxía Barsowia en llamas. O irmán Ill'Rocco explica que a fixo partindo de distintas ilustracións tomadas de revistas de principios do século XX, tanto debuxos publicitarios como imaxes de artigos, unificados mediante o collage e o texto. Tamén declara que todo xurdiu como unha homenaxe a Raymond Roussel, autor de Locus Solus ou de Impresiones de África. Unha BD sorprendente que realmente merece os 4 puntos cos que se premian ás hibridacións.

6 comentários:

ill´rocco disse...

Me di cuenta despues de mandarte los comentarios sobre el cromic... IMPRESIONES DE LA ISLA es un apoteósico cómic de CARLOS PORTELA y FERNANDO IGLESIAS que merece una entrada en este blog de ya...Pero la obra de Roussel es IMPRESIONES DE ÁFRICA, un descacharrante texto en el que el autor describe con pelos y señales ritos y tradiciones africanos completamente ficticios e imposibles...Puede que no sea para todo el mundo (hay páginas y páginas y páginas de descripciones de artefactos y liturgias en forma de larguísimas enumeraciones) pero para quien tenga la santa paciencia...(Servidor prefiere LOCUS SOLUS...)
Pues eso, fallo mío...
AVIV LESSUOR!!!
AVIV ALETROP!!!
AVIV SAISELGI!!!
AVIV ETSAPNTUC!!!
Y ánimos mil

urbanoscar disse...

Pois nada, corrixido queda. Eu xa coñecía a obra de Portela-Iglesias (si, algún día teremos que falar dela), mais pensaba que podía ser unha homenaxe no título ou algo así. En fin, nunca te deitarás...

diablitobeer disse...

que puta maravilla, roque!!!

d.

Stereotopffer disse...

está que te cagas!!

ill´rocco disse...

CRUTOS MENSAJERADOS...
(muacs muacs...ME QUI...-ejem- os quiero) Buajajaj...aig...(Podría enumerar todos los fallos que veo ahora, pero en vista de los comentarios...ejem...correré un estúpido velo)
ENGA CHAVATARES...ANIMOS MIL...A COMELSE EL MUNDO, TODOS, DE YA, Y HACIENDO CUELNOS ("AI GUANA TOCH...")

magog disse...

De lo mejor (o lo mejor, directamente) que te he visto, Roquete.
Magog